23. feb. 2007

23/2 Sådan ser min have ud i dag, og der
er mange spændende ting under sneen.



Jeg har været nødt til at vælge en ny biotop, da vi har meget sne, og jeg ikke kan komme ud til min tidligere biotop. Den kommer længere nede på siden.



Jeg vender tilbage med billeder af den, når sneen er væk.
Her er min ene biotop, der er jo ikke meget at se, men under sneen et sted befinder den sig.
Under sneen er der blomster på vej op. Det bliver spændende at se når sneen er væk, om der er sket en udvikling fra sidst jeg tog billede af det.






















Her er min n ye biotop, jeg har været nødt til at gfinde en ny, da vi har meget sne, så jeg ikke kan komme ud til den oprindelig havde fundet.

Det er en Forsytia busk jeg har i min have, der er mange skud på. Busken er meget åben og strittende. Når den engang springer ud har den gule blomster. Jeg vil følge skuddenes udvikling uge for uge.





















Ingen kommentarer: